sobota, 5 listopada 2011

Stylizacje

Witajcie :*  Tak jak obiecałam , mam dla was kolejną porcje jesiennych stylizacji. Przy okazji chciałam wam napisać parę słów o nowym, jedenastym numerze InStyle. W tym czasopiśmie oprócz masy modowych inspiracji można znaleźć również bardzo ciekawy artykuł na temat kosmetyków. Znajduje się tam coś w stylu poradnika, jak dobierać kosmetyki, zależnie od rodzaju cery lub karnacji, jak i również polecane produkty do stylizacji włosów czy paznokci. No dobra, to tyle na temat prasy, wracam moich stylizacji.

 Wyżej pokazana stylizacja stworzona została z  produktów jednej z moich ulubionych marek, mianowicie H&M. Lubie w niej to , że jest wszechstronna i nie ogranicza się do jednego stylu, tak jak wiele innych marek.
Top-51pln
Spódnica- 76pln
Buty- 125pln
Torebka-38pln
Bransoletki- 15 pln
 A ta stylizacja jest już mieszaniną sklepów:
Płaszczyk - shoplesnouvelles.com
Spodnie- shopmrsh
Buty- forever21.com - 94pln
Rękawiczki- Topsecret- 20pln
szalik- we-dwoje.pl
Jak wam sie podobają ? Wyczekujcie kolejnych, niedługo się pojawią. Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego weekendu , którego niestety już nie wiele pozostało :**

8 komentarzy:

  1. superowe zestawy:) spódnica z pierwszego najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawy. :):)
    obserwujemy? ;>
    szafapelnamaarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawy , szczególnie spodobały mi się buty z pierwszego i drugiego zestawu (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi zestaw super! :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spoiledbrat.co.uk :]

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zestawy, bardzo podoba mi się spódnica z pierwszego i buty z drugiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk z 2 jest śliczny.
    Zapraszam do mnie na otwarcie bloga http://kawiarenka-nike.blogspot.com/ będzie miło jak wpadniesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy zestaw przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy. Dziękuje za wszystkie wypowiedzi, chętnie się odwdzięczę :*